GameDev life #1

No to jedziemy. Raport po styczniu.

Gry

Wykonanie: 0 z 4

Over My Dead Body

Dłubię Over My Dead Body. Ustawiłem rozmiar playera i tilesów, ogarnąłem sterowanie na telefonie. Jeżeli uda mi się wymyśleć dobre plansze to może być całkiem miodna giereczka. Na razie ciągle działam na tymczasowej grafice. Jak już wymyślę co mi potrzebne to napadnę kogo trzeba żeby to namalował.

Stan na dziś:

Witch

Myślę nad Wiedźmą. Oswajam się z Adventure Creatorem, układam w głowie i notesie jakieś zarysy fabuły i zagadek.

Stan na dziś:

Apki

Wykonanie: 1 z 4 Rzutem na taśmę opublikowałem 2 lutego LR Vin Decoder. Prosta apka rozkminiająca VIN Land Rovera. W planach to będzie spore kompendium wiedzy o LRach, ich wersjach i silnikach. Na razie opublikowane tylko na Androida – nie ogarnąłem jeszcze konta developerskiego na AppStore.

Ludzie

  • Twitter. 0 postów. 44 z 1000. Przyrost o 5.
  • Instagram. 0 postów. 58 z 1000. Przyrost o 2.
  • FB ArtGabi. 0 postów. 2 z 200. Bez zmian.
  • FB Zapiski. 0 postów. 26 z 200. Przyrost o 4.
  • Zapiski. 5 postów. 5 z 64.
  • UU na Zapiskach 256 z 1000. Przyrost o 88.

Twittera i Instagrama zaniedbałem zupełnie – nie może tak być. Lepiej trochę z Zapiskami, wpadło kilka postów i zrobiło się trochę ruchu. Kończę stronę WWW ArtGabi – powinienem ruszyć trochę z promocją firmy w lutym.

Instalacje

Wykonanie: 0 z 2400

Jak mówi stare chińskie przysłwie: „Zero publikacji – zero instalacji”. Apkę opublikowałem dopiero co. Jeszcze się nawet statystyki nie obudziły. Dołożę trochę mięska i zacznę się mocniej chwalić.

Kasa

Wykonanie: 0 z 9600 zł. Inne chińskie przysłowie głosi: „Nie sprzedajesz – nie zarabiasz”.

Jedyna pociecha jest taka że nic też nie wydałem – więc wynik końcowy to stabilne zero.

Do następnego!